16 Květen 2017

Koordinátor/ka eventů a podpora interní komunikace

Co bude náplní Vaší práce?

  • organizace formálních i neformálních eventů (lokality Praha, Brno, Bratislava)
  • set aktivit s cílem podpořit danou akci pro zaměstnance komunikačně / propagačně
  • tvorba plakátů, bannerů, infografik a dalších materiálů ve spolupráci s interním a externím grafikem
  • výpomoc s psaním newsletterů

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ / VŠ vzdělání
  • zkušenosti s organizací eventů
  • zkušenosti v oblasti marketingu
  • výborný psaný projev a cit pro grafiku
  • velmi dobrou znalost MS Office
  • angličtinu na pokročilé úrovni, znalost slovenštiny výhodou
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost, pracovitost, pozitivní přístup

Co Vám nabízíme?

  • zajímavou práci v silné a stabilní společnosti skupiny AXA
  •  férový přístup a přátelský kolektiv, příjemné pracovní prostředí v centru Prahy
  • možnost seberealizace, využití vlastních zkušeností a nápadů
  • Jedná se o spolupráci na DPČ v rozsahu 20 hodin týdně.
  • Lokalita: Praha
  • Nástup možný ihned.

Děkujeme, že jste dočetli až sem!

Těšíme se na Vaši reakci včetně zaslání profesního životopisu.

AXA je jedna z největších pojišťovacích skupin na světě, která působí v 60 zemích světa. Zaměřuje se na pojistná řešení nejvyšší kvality a je uznávána pro své silné stránky při jejich realizaci. Celosvětově má více než 90 milionů klientů a 214 000 zaměstnanců. Podnikání společností AXA je geograficky diverzifikováno a hlavní podniky se zaměřují na Evropu, Severní Ameriku a Dálný východ.

Zájemci pište na: bkasparova@institutik.cz