18 Květen 2017

Jak zapojit selský rozum aneb jak na storytelling inhouse

Květnová minikonference proběhla v netradičním duchu a byla zaměřená převážně na workshopy.  Co si můžeme udělat sami a co je lepší, aby nám dělal někdo jiný? Co se kdy vyplatí? Jak na to prakticky a co dělat, když nemáme čas nebo peníze na zadání agentuře? Jak na kreativitu jsme si prakticky vyzkoušeli. Workshopu se ujala Ester Danelová (neurobiologie příběhu) a Věra Müldorfová (storytelling), které přivedli také grafika, který nám ukázal jak levně a samostatně na obrázky.

„Všechno můžeme zvládnout samy, ale jak to udělat? Můžeme si řešení koupit, někomu to zadat, najmout freelancera nebo to může udělat náš zaměstnanec,“ říká v úvodu Tomáš Poucha ředitel IIK. Když se rozhodujeme, jakou variantu upřednostníme, je třeba se rozhodovat podle finanční náročnosti, flexibilitě, možnosti zástupu, šíře znalostí nebo náročnosti výběrového procesu. Například zadat úkol OSVČ je poměrně dostupnou a flexibilní možností, ale může zde být problém s případným zástupem. Nesmíme opomenout otázky týkající se reportování, komunikace, kontroly, kontinuity nebo předávání dat a informací.

Po úvodu Tomáše jsme se ponořili do workshopové části, kde jsme prolétli oblasti a problémy, které vzešli přímo od účastníků. Jak si co udělat sám?