09 Červen 2017

Content Manager – poloviční úvazek

Hledáte zajímavou a nestereotypní práci, kde budete něco zajímavého tvořit? Chcete si plánovat den přesně podle sebe a nebýt fixován žádnou pracovní dobou a ani místem? Staňte se součástí našeho týmu a rozšiřujte si obzory na akcích, které pořádáme. Získávejte nové kontakty v oboru a učte se z těch nejlepších případových studií předních firem. 

Do Marketingového institutu a Institutu interní komunikace hledáme spolehlivého člověka na práci převážně z domova (cca 3 krát do měsíce nutná účast na akcích) s rozsahem cca 20 hodin týdně nicméně časově flexibilního. Jedná se o zpracovávání podkladů, textaci a následnou publikaci v kanálech institutů, ale i pravidelnou údržbu a aktualizaci všech komunikačních kanálů.

Co bude náplní Vaší práce

  • Správa webových stránek a sociálních sítí
  • Psaní článků, tiskových zpráv a reportů z akcí
  • Výpomoc na konferencích a akcích institutů – cca 3 krát do měsíce
  • Spolupráce nad interními i externími projekty (zpočátku spíše okrajově)
  • Informační rešerše, analýzy podkladů, překlady
  • Tvorba newsletterů ve speciálním programu
  • Správa dtb
  • Komunikace se členy institutů

Co očekáváme

  • Výborná znalost Českého jazyka v písemné podobě
  • Znalost AJ – minimálně pasivní porozumění psanému textu
  • Smysl pro detail
  • Odpovědnost a samostatnost
  • Vlastní iniciativu
  • Komunikativnost
  • Znalost systémů WordPress a Mailchimp výhodou – pokud neznáte, naučíme
  • Počítačová gramotnost

Nabízíme

  •  Vzdělávání a osobní rozvoj v rámci vzdělávacích akcí pro manažery
  • Home-office umožňující větší flexibilitu – je nám jedno, kdy, kde a odkud budete pracovat, jde nám o výsledek
  • Možnost účastnit se externích projektů, které realizujeme v rámci poradenství
  •  V případě spokojenosti dlouhodobou a širší spolupráci s rozšířením úvazku
  • Odpovídající finanční ohodnocení

Zájemci pište na pbatrlova@iik-mkti.cz