27 Červenec 2017

Jak employer brand implementovat?

Na implementaci se lze podívat nejen z technické roviny, ale také lidské. Můžeme mít stanovené určité hodnoty, ale je třeba se na to dívat z pohledu všech možných osob – paní na přepážce, vrátný či obchodní zástupce. Jaká je jeho motivace? Co ho zajímá? Jakým způsobem mu může firemní vize a mise pomoci, aby byl spokojenější?

Tento prolém si uveďme na příkladu jednoho klienta, kterému jsme s touto oblastí pomáhali. Hodnotami jeho společnosti byli kariéra, osobní rozvoj a týmová práce. Je však důležité promyslet, u kterých zaměstnanců jsou důležité jaké hodnoty, protože například někoho příliš nezajímá kariérní postup, ale o to víc je zainteresován v osobním rozvoji a vztazích na pracovišti. Pro jiného je naopak kariérní postup na prvním místě. Je potřeba identifikovat potřeby jednotlivých skupin zaměstnanců a tomu přizpůsobit komunikaci k nim. Jednou z nejčastějších chyb v interní komunikaci je právě jednotná komunikace ke všem – nepůsobí to příliš důvěryhodně a část zaměstnanců to může demotivovat, protože neplníme jejich potřeby.

Shrnuto – zjistěte, jaké skupiny zaměstnanců se identifikují s jakými hodnotami, jak je lze v jejich případě naplnit a komunikujte s nimi podle toho.

Máte zájem o více informací, případně o spolupráci na obdobném projektu? Dejte nám vědět na slavrovic@iik-mkti.cz, rádi Vám pomůžeme.

Všechny články ze série o employer brandu:

Dá se na employer brandu vydělat?
Jsou hodnoty pro každého?

Mohou nás vize, mise a hodnoty někam vést?
Jak employer brand implementovat?
Jaké jsou benefity správně nastaveného brandingu?
Kdo s employer brandem pracuje?