27 Červenec 2017

Mohou nás vize, mise a hodnoty někam vést?

unnamed (8)

 

Když už jednou tyto hodnoty, vizi a misi máme, musí být natolik jasné, že se podle nich budou řídit i zdánlivě naprosto nesouvisející oblastí. Krásným příkladem může být Apple. Jeho firemní vize je že chtějí posouvat lidstvo. A to se musí projevit ve všem. Tedy i když stavíte nové kanceláře společnosti – viz nové sídlo Applu, známé jako Apple Park.

Apple se už do tohoto neskutečného komplexu začíná pomalu přesouvat. Na jeho návrhu se v minulosti podílel i sám zakladatel společnosti Steve Jobs. Věděli jste například, že na jeho budově se budou nacházet největší panely zakřiveného skla na světě? Navíc má být kompletně napájený z obnovitelných zdrojů a až 80 % plochy areálu zabírá zeleň. Celkové náklady na tento projekt jsou přibližně 5 miliard dolarů, což je samozřejmě obrovská částka, ale Apple tím deklaruje svou vizi posouvat celý svět. 

apple-campus-2-e1465502239879

 

Máte zájem o více informací, případně o spolupráci na obdobném projektu? Dejte nám vědět na slavrovic@iik-mkti.cz, rádi Vám pomůžeme.

Všechny články ze série o employer brandu:

Dá se na employer brandu vydělat?
Jsou hodnoty pro každého?

Mohou nás vize, mise a hodnoty někam vést?
Jak employer brand implementovat?
Jaké jsou benefity správně nastaveného brandingu?
Kdo s employer brandem pracuje?