24 Srpen 2017

Millennials v marketingu

Rozumí jim někdo? Jsou normální?

Netradiční prázdninový formát, ve kterém jsme se podívali na řadu případových studií různého a funkčního přístupu k millennials z různých stran a pohledů. Vyšli jsmez aktuálních průzkumů, podívali se na nejúspěšnější projekty a přístupy tradičních značek a společností a podívali jsme se i na projekty, které si millennials dělají sami pro sebe. A nakonec jsme v rámci workshopu všechny skupiny postavili proti sobě, aby vzájemně zjistlii, jak kdo uvažuje a jaké tam jsou rozdíly.

Kdo se s námi podělil o tyto informace?

Eva Veisová, Gabriela Čejková (výzkumná agentura Ipsos ) – podělily se s námi o nejnovější data, čísla a průzkumy týkajících se mileniálů.

Tomáš Poucha (Marketingový institut) – Tomáš Poucha se problematice mileniálů věnuje dlouhodobě a podělil se s námi o to, kdo milenoálové vlastně jsou, jak uvažují a jak na ně.

David Frejka (Socialsharks) – David Frejka z marketingové agentury Socialsharks spravuje sociální sítě např. značce Bigshock, kde mileniálové tvoří hlavní cílovou skupinu. Podělil se s námi o nejnovější případové studie, co jim fungovalo, nefungovalo a dá také seznam doporučení, jak k nim na sociálních sítích přistupovat.

Aik Murczechy & Johanka Čunková – tento úspěšný youtubový pár se s námi podělil o to, jak tvořit obsah, který budou mileniálové milovat, jak s nimi komunikovat a navazovat dlouhodobé vztahy. Aik Murczechy je mnohými lidmi považován za zakladatele českého youtube a jeho kanál sleduje přes 156 000 lidí.

Milena Nováková – Milena Nováková je přední česká psycholožka a sdělila nám svůj úhel pohled na mileniály, který se liší od toho marketingového. Pomohla nám lépe pochopit uvažování a motivy chování mileniálů.

Informací z této minikonference byla celá řada, tak jsme se rozhodli vytvořit rovnou celý seriál článků ohledně mileniálů.

Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?

Proč to tady vůbec řešíme?

Mileniály nic nezajímá a jsou líní

Značky a mileniálové

Mileniálové jako zaměstnanci

Mileniálové jako klienti

Příjemné čtení! 🙂