05 Říjen 2017

Jak se dělá interní komunikace napříč Komerční bankou

Dělat interní komunikaci není vždy jednoduché, natož pak, když máte 8500 zaměstnanců, jste v tvrdém bankovním prostředí a do toho musíte přesvědčit ostatní oddělení, že pro ně i pro celou firmu má IK reálnou přidanou hodnotu.

Hostem další snídaně byla Helena Mládková, která pracuje jako Head of  Internal Communication v Komerční bance. Helena hostům ukázala, co znamená v KB interní komunikace, jak se v čase měnilo její vnímání a postavení, jaké nástroje používají pro to, aby se všechno dobře  a včas dostalo k té správné  cílové skupině, ale také to, jak se povedlo, že byznys stále více vnímá IK jakou svého partnera.

Na konci přednášky nám Helena Mládková také ukázala, jak reálně vypadá intranet Komerční banky a co vše v něm zaměstnanci mohou najít. Stejně tak hostům představila systém kontingenčních tabulek, díky kterému se jí daří interní komunikaci řídit tak, aby zaměstnanci nebyli zbytečně zahlcováni informacemi, které primárně nepotřebují.