01 Listopad 2017

Konference Tak Ukaž Praha

Ve středu 1.11. proběhla Konference Tak Ukaž v Praze.

Hlavním tématem bylo:

Chcete být úspěšní? Chcete, aby se Vaší společnosti dařilo?

V rámci konference jsme si ukázali jak na to –  – co to znamená, komu, kdy a proč se daří. Na co konkrétně se zaměřit, jak to dělat, čím a kým se inspirovat. Zaměřili jsme se na 3 oblasti, které určují většinu společností u nás – efektivitu, lidi, růst i v dobách krize:

1. Efektivní firma – Co je efektivita firmy, kde je schovaná a jak ji rozvíjet?

1) Kde jsou schované peníze, jak to rozkrýt, jak k nim směřovat – na základě reálných případových studií, analýz i průzkumů otevřel toto téma za Marketingový institut Tomáš Poucha
2) Co a jak měřit, aby tomu rozuměli nejen finančáci nebo marketéři – případové studie z výrobních firem i obchodu a služeb ukázala odbornice na měření efektivity a nastavení výkonnosti Veronika Lencová
3) Jaké procesy změnit nejdříve a proč – ukázal přední odborník na efektivitu provozu a procesy společnosti Plantyst – Jan Blažek
4) Co je vlastně inovace a jak inovace dělat – šéf inovací Homecredit Pavel Kuhn – člověk stojící za Zonky i celou řadou inovačních projektů v této progresivní a nesmírně úspěšné společnosti.

2) Kde jsou lidi a co s nimi? Jak je získat a udržet?

1) K čemu mohou být firmě skutečně HR kecy? Jaké jsou principy, konkrétní přínosy a největší bolesti tohoto tématu – na základě případových studií, zkušeností z firem i úskalí celého období za Institut Interní Komunikace – Tomáš Poucha
2) Co lidé skutečně chtějí, když hledají práci? – Na základě svých unikátních průzkumů představila stěžejní údaje a přehledy Lenka Šilerová ze společnosti Ipsos
3) Jak maximálně využít a zapojit zaměstnance, aby je práce bavila a chtěli zůstat – zvyšování angažovanosti u svých klientů popsala Jana Puhalová, konzultantka a trenérka procesního řízení z přední vzdělávací společnosti MgC Group.
4) Konkrétní nástroje pro lepší komunikaci ve firmách – Případové studie realizované společností DataSys

3) Přijde krize a budeme na ní připraveni?

1) Přijde krize a můžeme se na ni připravit? Jak se připravit, na co myslet a proč? za IIK a MKTI – na základě diskusí top manažerů i vlastních změnových projektů uvede Tomáš Poucha
2) Nejzajímavější příklady z okolí – zástupci silných a zdravých společností nám představili své příběhy i reálné kroky, které vedly k jejich úspěchu
– Libor Sedláček – Gumex za svět B2B – v době minulé krize postavili novou továrnu – na krizi se nedá čekat
– Zuzana Kulhavá – Nativia za B2C – v rámci měsíců si otevřela zcela nový segment a dostala se do povědomí stovek tisíců klientů
– Zdeněk Doboš – Modrá pyramida – zavedl to, o čem všichni jen mluví, a jako jediný na trhu stavebních spořitelen výrazně roste
František Olbert – Vltava Labe Média Nejzajímavější případové studie z regionů –

4) Jsou tady i lidé – odpolední networking JenTAK – neformální 4. třetina

Networking se tentokrát opravdu povedl – řada hostů zůstala i po skončení konference, dala si víno a ve velmi přátelské a uvolněné atmosféře si s ostaními povídala o všem možném :).

 

Fotografie z konference naleznete na našem Facebooku