C – level

Hlavním smyslem C-level MKTI je umožnit top manažerům, aby se potkávali, sdíleli zkušenosti, nebo aby se „jen znali”.

C - level MKTI

Na setkáních C-level Marketingového institutu se potkávají osobnosti, které ve své práci řeší marketing na úrovni boardu. Jedná se o marketingové, obchodní ředitele, ale i jednatele, general manažery a podobně. Zapojených máme řadu manažerů velkých značek a firem, příjemné lidi, otevřené spolupráci a networkingu!

 

Aktuálně:

/
21.6. v Tančící kuchyni

Jako první velké téma C-level MKTI  jsme vybrali ohromný buzzword, kterým jsou inovace a jejich strategické návaznosti do firmy. Přizvali jsme si hosta, kterým je šéf inovací Homecreditu Pavel Kuhn, který má s touto oblastí velké zkušenosti a který s námi tuto diskusi otevře. Dáme si řád do jednotlivých úrovní a druhů inovací, za jak dlouho se mohou zaplatit, co očekávat i jak s nimi pracovat a donutit svět, že inovaci přijme. Ale i praktické rady, kdo to má dělat, jak team i jeho členy motivovat, nebo odměňovat.

Článek z akce ZDE.

Klub je pro zlaté členy MKTI zdarma. Jako ochutnávka je volný vstup umožněn i dalším zvláštním hostům.

Pro více informací kontaktujte Tomáše Pouchu na tpoucha@iik-mkti.cz