C – level

Hlavním smyslem C-level MKTI je umožnit top manažerům, aby se potkávali, sdíleli zkušenosti, nebo aby se „jen znali”.

C - level MKTI

Na setkáních C-level Marketingového institutu se potkávají osobnosti, které ve své práci řeší marketing na úrovni boardu. Jedná se o marketingové, obchodní ředitele, ale i jednatele, general manažery a podobně. Zapojených máme řadu manažerů velkých značek a firem, příjemné lidi, otevřené spolupráci a networkingu!

 

Aktuálně:

/
20. září v Tančící kuchyni

Jako další téma setkání C-levelu jsme si vybrali velmi zajímavé téma, kterým je krize. Kdy nás čeká další krize? A dá se na ní vůbec připravit? Pokud ano, jak?

Často se vykřikuje, že současný vývoj je velmi podobný letem 2007 a 2008 a krize musí přijít. Rádi bychom probrali, zda a kdy může být tady a zejména, jak s tím pracovat, jak se na ni připravit – z pohledu businessu, marketingu, zákazníků a společnosti, jako takové. Speciálním hostem bude komentátor, novinář a analytik Jan Macháček. Celou akci bude moderovat Tomáš Poucha. 

Na setkáních C-level Marketingového institutu se potkávají osobnosti, které ve své práci řeší marketing na úrovni boardu. Jedná se o marketingové, obchodní ředitele, ale i jednatele, general manažery a podobně. Zapojených máme řadu manažerů velkých značek a firem, příjemné lidi, otevřené spolupráci a networkingu!

Více o C – level MKTI

Kdy: 20. září od 8:30
Kde: Tančící kuchyně

Pro účast na akci kontaktujte Tomáše Pouchu: tpoucha@iik-mkti.cz