Členství MKTI

Rozvíjejte se s námi!

Hlavní přínosy členství

Jsme u toho

– pravidelné setkání, přehlídky, workshopy a případové studie

Máme přístup ke zkušenostem

– silný networking
– archiv prací, prezentací a případových studií

Máme se na koho obrátit

– poradenství, workshopy, školení, metodiky

Naši členové

Proč být členem?

Zdeněk Hašek
Head of marketing - Marks and Spencer

Marks & Spencer má TOP členství a po několika měsících už víme, že má cenu zlata. Já i moji kolegové pravidelně chodíme na akce MKTI, které nám rozšiřují obzory a pomáhají udržet krok s nejnovějšími trendy a to opravdu praktickým a interaktivním způsobem. Členství řeší celoroční tréninkové potřeby celého týmu a není proto nutné se poohlížet jinde.

Regina Sieber
REGINA SIEBER & Co.

Protože mě zajímá opravdový marketing, ne ten z dnešního sexy světa marketingu. Protože obdivuji nepřibarvené příběhy úspěšných, zajímají mě vyzkoušené návody a spravedlivá čísla. Protože si chci nechat radit od těch skutečných marketérů. Protože je úžasné je slyšet, a protože naslouchají. Protože se chci setkávat s profesionály.

Karolína Kříženecká
HOCHTIEF CZ

Setkávání v MKTI se stala neodmyslitelnou součástí mého osobního i profesního rozvoje. Inspiruji se a zařazuji nové či zajímavé prvky do naší firemní strategie. Teorie je sice taky důležitá, ale nemusí fungovat v měnícím se prostředí, proto jsem ráda za praktický přístup, případové studie a také otevřené sdílení případných přešlapů.