Millennials – jak na ně? Jde to vůbec? A je to k něčemu?

unnamed

Nechceme vést polemiky na téma, zda mileniálové existují nebo neexistují – je to prostě pohled na určitou cílovou skupinu, se kterou by se mělo nějak pracovat.  Je pravda, že řada informací, které o nich kolují, je zcela mimo realitu nebo k ničemu nevedou. 

V rámci našich akcí, ale i v průzkumech a podkladech, které jsme zpracovali, nebo dostali od našich partnerů, jsme došli k řadě zajímavých závěrů, o které bychom se s Vámi rádi podělili.
 
Jedná se o praktické návaznosti, které se Vám mohou hodit jak ve světě marketingu a obchodu, stejně jako ve světě fungování firem, procesů a interní komunikace jako takové. Nemluvě o tom, že řada zjištění je použitelných pro řadu jiných cílových skupin.
 
V tomto seriálu článků Vám ukážeme různé tipy, rady a doporučení, jak k nim přistoupit.