Nejčastější dotazy

Nejčastější dotazy

Dali jsme pro Vás dohromady seznam nejčastějších otázek ohledně soutěže Grand Prix 2017. Pokud zde svůj dotaz nenaleznete, tak nás neváhejte kontaktovat na e-mailu slavrovic@iik-mkti.cz. 

Dokdy je možné přihlašovat práce?
Své práce můžete přihlašovat do 1. 8. 2017

Kde můžu registrovat práce? 
Práce je možné přihlašovat ZDE.

Kdy proběhne vyhlášení?
Slavnostní vyhlášení soutěže proběhne 6. 9. 2017. Podrobnosti o místě a čase konání budou upřesněny.

Kdo se může zúčastnit?
Zapojit se může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing, obchod nebo interní komunikaci. Může jít o firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace, případně i o jednotlivce a to bez ohledu na členství v Marketingovém institutu či Institutu interní komunikace. V soutěži nerozhoduje velikost či značka firmy – v případě kvalitního řešení může jít o zajímavou možnost, jak se v případě malé firmy dostat do povědomí odborné veřejnosti a oslovit tak potenciální zákazníky.

Co když jsme výsledky projektu neměřili, můžeme ho přihlásit?
Ano, pokud dokážete alespoň částečně vyhodnotit dopady a přínosy pro společnost, tak ho můžete do soutěže přilhlásit. 

Kolik můžu odevzdat prací?
Každý účastník může odevzdat libovolné množství prací. Při větším množství odevzdaných prací můžete získat slevu – viz sekce poplatky ZDE.

Jak se určí vítěz soutěže?
O vítězi jednotlivých kategorií rozhodne odborná porota. Hodnotícími kritérii jsou: 1)Přístup a řešení, 2) Fungování a vliv a 3) Využitelnost a přínos. V případě C-levelu jsou těmito kritérii 1) Počáteční stav a jeho řešení, 2) Přínos pro firmu a 3) Přínos pro obor. Podrobnosti o kritériích naleznete ZDE.

Nevím si rady do které kategorie můj projekt zařadit. Co s tím?
Neváhejte se na nás obrátit, rádi Vám poradíme. Kontaktuje Stanislavu Lavrovič na e-mailu slavrovic@iik-mkti.cz.

Jaké jsou další možnosti spolupráce?
Doporučujeme stát se členy Marketingového institutu (info ZDE) či Institutu interní komunikace (info ZDE) a využívat všech výhod naplno. Případně lze využít I společného členství informace naleznete ZDE) Dále organizujeme také Roadshow – praktických konferencí v různých městech ČR ( více ZDE ) a v neposlední řadě nabízíme také poradenství (info ZDE). 

Co je účelem této soutěže?
Chceme ukázat ty nejzajímavější příklady z praxe, dát firmám možnost prezentovat svoji odbornost a získat na svoji práci zpětnou vazbu. Zároveň poskytujeme inspiraci a účinné postupy, jak pracovat ještě efektivněji.

Co mi může přinést účast v soutěži?
1) Získáte podrobnou zpětnou vazbu na svojí práci od předních expertů ČR.
2) Zjistíte, jak jste na tom v porovnání s konkurencí.
3) Ukážete svoji odbornost široké veřejnosti a oslovíte tak potenciální klienty.
4) Získáte zajímavé kontakty z řad ostatních účastníků a porotců.
5) Dostanete přístup k pracím ostatních společností z dané kategorie.

Kolik stojí účast v soutěži? 
Ceny startovného v soutěži naleznete ZDE. Kategorie C-level je osvobozena zcela od poplatků. 

Kdo je organizátorem této soutěže?
Soutěž organizují Marketingový institut a Institut interní komunikace.

Rád bych nominoval významnou osobnost do kategorie ceny C-levelu, avšak nemám podrobné informace o jeho práci. 
Pokud se domníváte, že si daná osoba toto ocenění zaslouží, stačí vyplnit nominaci se základními údaji ZDE a my vše dořešíme za Vás. 

Co mám udělat, abych se stal členem institutu?
Veškeré informace o členství v Marketingovém institutu naleznete ZDE, o členství v Institutu interní komunikace ZDE a o společném členství ZDE.

Co když mám několik projektů a nemůžu se rozhodnout, který přihlásit?
Můžete přihlásit klidně všechny projekty, pokud chcete jen některé a nemůžete se rozhodnout, můžete nás kontaktovat na e-mailu slavrovic@iik-mkti.cz.

Kdo jsou porotci v soutěži?
Medailonky porotců naleznete ZDE

Zajímá mne, kdo se v minulosti zúčastnil, dá se to někde dohledat?
Ano, výsledky předchozích ročníků naleznete v sekci ZDE