Porota

Tomáš Poucha – ředitel MKTI a IIK

Pomáhá firmám hledat příležitosti, kde mohou vydělat nebo ušetřit více a ještě při tom dobře působit na okolí. Zakladatel a vůdčí osobnost MKTI a IIK a nadšený kuchař.

Jaroslav Holý – Ředitel marketingu a komunikace agentury CzechInvest

Od roku 2004 na manažerských postech v rámci marketingu korporací, malých firem i startupů. Zaměřuje se na využití moderních technologií a efektivní marketingovou komunikaci na mezinárodní úrovni.

Šárka Samková – konzultantka IIK,nezávislý konzultant marketingové a interní komunikace

Šárka Samková má za sebou téměř 20 let praxe v oblasti public relations, interní a marketingové komunikace. Aktuálně řídí tým Komunikace Sberbank CZ. V minulosti pracovala pro Skupinu ČEZ, kde mimo jiné sedm let vedla tým Interní komunikace. Další zkušenosti má ze společností GE Money nebo ABN AMRO Bank.

Michael Sidó – Head of internal communications, T-Mobile Česká republika

Michael vystudoval ekonomiku a management. Nejprve pracoval jako redaktor v regionálních redakcích celostátních deníků. V T-Mobile začínal na pozici specialisty interní komunikace a prošel přes pozice projektového či senior brand managera. Aktuálně vede celé oddělení interní komunikace v Čechách i na Slovensku a má za sebou několik úspěšných interních kampaní a externích ocenění za svou práci.

Martin PanákProduct Marketing Manager, Microsoft

Ve společnosti Microsoft se věnuje se nástrojům pro vnitrofiremní a mezifiremní komunikaci a spolupráci, metodám jejich správného nasazení, využití a měření jejich přínosu pro organizace.

Zdeněk Hašek – konzultant MKTI, šéf divize Externí expert

Zdeněk Hašek strávil více než 20 let v korporátním marketingu v celkem 8 firmách a 5 oborech, od r. 1998 jako šéf marketingového oddělení. Od letoška je na volné noze – podniká (Just products), je intelektuálním investorem (ICIA) a konzultuje (šéf divize MKTI Externí expert).

Lenka Laurinová – Regionalní manažer nákupu marketingových služeb ASAHI

Profesionál v oboru nákupu a marketingu se zkušeností z regionálních a globálních pozic FMCG (Kraft Foods, Mondelez, SAB Miller, Asahi).

Petr Sedláček – Senior consultant, NESPIRE, člen odborné rady institutu

Petr Sedláček je zakladatelem poradenské společnosti NESPIRE. Věří na propojování vnitřního světa člověka se světem byznysu.

Tomáš Macků – Research & Communication Director, IPSOS

Tomáš Macků pracuje v oblasti výzkumu trhu a veřejného mínění více než 25 let, nyní již 10 let ve výzkumné agentuře Ipsos, kde se podílí na dlouhodobých rozvojových projektech s důrazem na implementaci výsledků z výzkumu do marketingových a komunikačních strategií, zodpovídá za public relations, komunikaci, za vztahy s významnými klienty a za partnerské spolupráce. V posledních letech se věnuje tématům CSR a udržitelného rozvoje.

Jana Holá – pedagog, Univerzita Pardubice, člen odborné rady institutu

Jana Holá  v 90. letech působila v manažerských pozicích v oblasti ICT, od roku 2004 se věnuje akademickým činnostem na Univerzitě v Pardubicích, je docentkou  v oboru ekonomika a management a autorkou  mnoha článků a několika monografií na téma interní komunikace.

Martin Onofrej – spoluzakladatel AICO, PMP Group, člen odborné rady institutu

Martin v roce 1999 založil full-servisovou reklamní agenturu PMP Marketing, která poskytuje marketingové služby a poradenství pro mnoho společností v středoevropském regionu. Specializuje se na oblasti marketingu a komunikace v B2B a B2C, HR marketingu a interní komunikaci.

 Martin je zakladatelem a prezidentem slovenské Asociace pro interní komunikaci (AICO). 

Hana Říhová – konzultant v oblasti HR a výzkumu, člen odborné rady institutu

Lenka Šilerová – ‎Executive Director Employee Relationship Management, IPSOS, člen odborné institutu

 

Petr Šlajchrt – Obchodní řiditel, SAS Institute ČR s.r.o.

Luboš Rezler – Senior Client Director, Kantar Millward Brown