Proběhlé akce

Lovebrand mezi zaměstnanci aneb jak se dělá interní komunikace v Ambiente

Manažerka PR a obsahu Šárka Hamanová nám ukázala, jakými cestami se Ambiente vydává v oblasti značky zaměstnavatele – od nejasných a často špatně vnímaných pojmů a hesel, po skutečné žití společných hodnot a vytvoření silné kultury. Jaká je role i očekávání zakladatele, centrály a poboček? Lze do procesu zapojit všechny zaměstnance?  Tyto a řadu dalších otázek jsme otevřeli na další snídani... Read More
11
Leden 2018

Jak se neutopit ve slevách

Vánoční a povánoční výprodeje, Black Fridays a další akce. Zákazník slevy chce, tak je dostává. Opravdu je to tak? Nemůžeme se obejít i bez nich? Čím konkrétně a jak můžeme slevy nahradit, doplnit nebo jak vydělat, jaké jsou fígly a cesty k vyšším prodejům bez akčních nabídek, které nám nebo dodavatelům jen řežou marže? Jak dělat slevy rozumně, kdy se vyplatí a... Read More
10
Leden 2018

Snídaně s Tomášem Čuprem

Na další snídani jsme si pozvali výraznou osobnost českého businessu – Tomáše Čupra, zakladatele společností jako je Slevomat, Dáme Jídlo, nebo Rohlík. Jak vidí marketing, business i samotný úspěch v podnikání Tomáš Čupr – osobnost, která dala jméno několika tržním segmentům, vydělal velké peníze a zdálo by se, že na co sáhne, to se daří… Kde vidí to podstatné a... Read More
06
Prosinec 2017

Tak tam dáme koťátko, aneb zákazníka přece není třeba řešit.

Další setkání MKTI  jsme se tentokrát zaměřili na zákazníky a jejich zkušenosti. Téma, které se probírá všude možně, ale skoro nikde se nedozvíte něco kloudného. My jsme představili velké množství zajímavých dat od IDC a zejména od IBM, která ukazují reálný stav marketingu a customer experience v B2B i B2C. Díky prezentaci Zdeňka Haška, experta Marketingového institutu jsme se podívali... Read More
06
Prosinec 2017

C-Level – Customer Experience

Na další snídani C-levelu jsme se podívali na jeden z největších současných buzzwordů a sice customer experience. Všichni mluví o customer experience, touchpointech, momentech pravdy a já nevím o čem ještě, a přitom zákazníka ani neviděli – máme na to zajímavá čísla a průzkumy… Kroky řady společností jdou všude možně, než k zákazníkovi a dokonce jsou přesvědčeni, že to mají správně.... Read More
06
Prosinec 2017

Jak se jim dostat do hlavy aneb jak zapojit manažery do interní komunikace

Manažeři jsou v interní komunikaci stěžejním komunikačním kanálem. Úspěch předání informace závisí na manažerech z 80%. Co je pro manažery důležité, co potřebují vědět, jak a jaké informace zpracovávají, jak přistupují ke svým lidem, jejich typologie, potřeby i příklady toho, kde, kdy a jak to zafungovalo, jak na leadry a jednotlivé typy manažerů? Na žádost zájemců o toto téma vystoupil ředitel Institutu... Read More
30
Listopad 2017

Ať je sranda aneb gamifikace v interní komunikaci.

Gamifikace je často používaný pojem a je pravda, že se objevuje v interní komunikaci poměrně často – jak bylo vidět v letošní soutěži Grand Prix. Jde v něm o zvyšování zájmu cílové skupiny prostřednictvím herních prostředků, herních designů, herního myšlení a herních principů a to v kolikrát zcela neherních oblastech. Již dlouho dobu se s ní setkáváme zejména pro podporu... Read More
16
Listopad 2017

Intranet a sítě bychom měli teď aby byly něčemu aneb je většina problémů se systémy někde mezi klávesnicí a židlí? 

V každé společnosti je nějak řešen informační systém, je však otázka, jestli je správně nastavený a jestli zaměstnanci využívají všeho, co by mohli, jestli (se) ví, k čemu všechny ty nástroje vlastně jsou. Lidé se techniky a systémů bojí a i když máme všechno krásně vymyšlené, neumí je používat, ztrácí se, obchází. V rámci snídaně spojené s ukázkami a případovými studiemi... Read More
02
Listopad 2017

Konference Tak Ukaž Praha

Ve středu 1.11. proběhla Konference Tak Ukaž v Praze. Hlavním tématem bylo: Chcete být úspěšní? Chcete, aby se Vaší společnosti dařilo? V rámci konference jsme si ukázali jak na to –  – co to znamená, komu, kdy a proč se daří. Na co konkrétně se zaměřit, jak to dělat, čím a kým se inspirovat. Zaměřili jsme se na 3 oblasti, které... Read More
01
Listopad 2017
1 2 3 7