Proběhlé akce

Millennials v marketingu

Rozumí jim někdo? Jsou normální? Netradiční prázdninový formát, ve kterém jsme se podívali na řadu případových studií různého a funkčního přístupu k millennials z různých stran a pohledů. Vyšli jsmez aktuálních průzkumů, podívali se na nejúspěšnější projekty a přístupy tradičních značek a společností a podívali jsme se i na projekty, které si millennials dělají sami pro sebe. A nakonec jsme v rámci... Read More
24
Srpen 2017

Jak se propojuje employer brand v externí a interní komunikaci – McDonald’s

Ve čtvrtek 10. 8. se uskutečnilo další snídaně  Institutu interní komunikace. Naše pozvání tentokrát přijala Linda Šefčíková, HR Resourcing & Employer Image Supervisor ze společnosti McDonald’s. Cílem setkání bylo inspirovat se praktickými tipy, jak funguje interní komunikace v McDonald‘ a jak pracují s employer brandem. Dali jsme pro Vás dohromady 7 doporučení na základě našich zkušeností a informací, které zazněly... Read More
23
Srpen 2017

Jak si získat důvěru managementu a respekt boardu?

Na červnové snídani IIK jsme přivítali Šárku Samkovou, zakládající členku Institutu interní komunikace, která se s námi podělila o svou zkušenost, jak si získat a nadchnout management pro interní komunikaci. Šárka nám představila případovou studii ze Sberbank, kde se jí podařilo kompletně přetavit atmosféru ve firmě a přístup managementu k IK.  
20
Červen 2017

Snídaně s Nativií

  Na další snídaní MKTI jsme Vám představili pohled majitelky společnosti Nativia a projektu Kočka není pes Zuzanu Kulhavou, která se s námi podělila o to, jak rozjet úspěšný business od nuly, co to obnáší, jakou míru nasazení, znalosti trhu a víru v sebe samého je nutné mít. 
07
Červen 2017

Data nebo dobrý pocit v IK?

Diskusi na téma měření interní komunikace a obhájení výsledků vlastní práce otevřely 4 příspěvky, které se zaměřily na data a principy prezentace, směrem k managementu. Jak můžeme měření pomoci a jak se bez něj obejít? O svoje zkušenosti se s námi přišli podělit zástupci firem Renomia, Siemens, Brown-Forman (Finlandia Vodka, Jack Daniels´s…) a T-mobile.
01
Červen 2017

Tak Ukaž – Hradec Králové

Konference plná příkladů a relevance z regionu. Žádné prázdné pojmy, jen to důležité a přínosné pro podnikání. Přesně o tom byla první zastávka naší Roadshow v Hradci Králové. V rámci tří bloků (výkon a data, propojení a procesy, komunikace a spolupráce) nás do tématu uvedli Veronika Lencová, Magdaléna Prunerová a Tomáš Poucha. Na případových studiích firem z regionu jsme se poté podívali, jaké jsou... Read More
31
Květen 2017

Jak na digitální marketing, konzultanty, technologie nebo agentury

Na dalším setkání MKTI jsme se podívali na oblasti, ve kterých se utrácí nejvíce peněz. Zaměřili jsme se na případové studie, kdy to (ne)fungovalo, kdy to (ne)dávalo smysl a jak se to (ne)mělo dělat, abychom získali nejvíce za nejméně. Kde se dělají časté chyby, jak zadávat a podobně. Pozvání přijal Luboš Plotěný, ředitel Dobrého webu, známý marketér David Seibert a... Read More
24
Květen 2017

Jak zapojit selský rozum aneb jak na storytelling inhouse

Květnová minikonference proběhla v netradičním duchu a byla zaměřená převážně na workshopy.  Co si můžeme udělat sami a co je lepší, aby nám dělal někdo jiný? Co se kdy vyplatí? Jak na to prakticky a co dělat, když nemáme čas nebo peníze na zadání agentuře? Jak na kreativitu jsme si prakticky vyzkoušeli. Workshopu se ujala Ester Danelová (neurobiologie příběhu) a Věra Müldorfová (storytelling),... Read More
18
Květen 2017

Data nebo dobrý pocit?

Jsou k rozhodování potřeba data nebo nám stačí intuice? Kdy nás data svedou z cesty a kdy nám mohou naopak pomoci? Na to jsme se podívali v rámci vyloženě prakticky pojaté minikonferenci. Jak je u nás zvykem, na závěr jsme si v rámci workshopu i ukázali.
10
Květen 2017
1 2 3 6