Proběhlé akce

Tak Ukaž – Hradec Králové

Konference plná příkladů a relevance z regionu. Žádné prázdné pojmy, jen to důležité a přínosné pro podnikání. Přesně o tom byla první zastávka naší Roadshow v Hradci Králové. V rámci tří bloků (výkon a data, propojení a procesy, komunikace a spolupráce) nás do tématu uvedli Veronika Lencová, Magdaléna Prunerová a Tomáš Poucha. Na případových studiích firem z regionu jsme se poté podívali, jaké jsou... Read More
31
Květen 2017

Jak na digitální marketing, konzultanty, technologie nebo agentury

Na dalším setkání MKTI jsme se podívali na oblasti, ve kterých se utrácí nejvíce peněz. Zaměřili jsme se na případové studie, kdy to (ne)fungovalo, kdy to (ne)dávalo smysl a jak se to (ne)mělo dělat, abychom získali nejvíce za nejméně. Kde se dělají časté chyby, jak zadávat a podobně. Pozvání přijal Luboš Plotěný, ředitel Dobrého webu, známý marketér David Seibert a... Read More
24
Květen 2017

Jak zapojit selský rozum aneb jak na storytelling inhouse

Květnová minikonference proběhla v netradičním duchu a byla zaměřená převážně na workshopy.  Co si můžeme udělat sami a co je lepší, aby nám dělal někdo jiný? Co se kdy vyplatí? Jak na to prakticky a co dělat, když nemáme čas nebo peníze na zadání agentuře? Jak na kreativitu jsme si prakticky vyzkoušeli. Workshopu se ujala Ester Danelová (neurobiologie příběhu) a Věra Müldorfová (storytelling),... Read More
18
Květen 2017

Data nebo dobrý pocit?

Jsou k rozhodování potřeba data nebo nám stačí intuice? Kdy nás data svedou z cesty a kdy nám mohou naopak pomoci? Na to jsme se podívali v rámci vyloženě prakticky pojaté minikonferenci. Jak je u nás zvykem, na závěr jsme si v rámci workshopu i ukázali.
10
Květen 2017

Employer Value Proposition v RB

Na dubnové snídani nám Barbara Resnerová, Head of Staffing & Sourcing ze společnosti Raiffeisenbank, představila velký změnový program, v rámci kterého identifikovali přidanou hodnotu Raiffeisenbank jako zaměstnavatele, kterou následně začali zvědomovat, jak interním zaměstnancům, tak i potenciálním kandidátům. Nastavili nové komunikační kanály i obsah komunikace, posílili všechny procesy na podporu této přidané hodnoty. 
27
Duben 2017

Jak na generace X,Y,Z?

Dotýká se Vašich lidí generační výměna? Sledujete změny v postojích, preferencích, motivaci a přístupu jak k práci, tak k přijímání informací? Společně jsme probrali přístup a přijímání informací generacemi X, Y, Z. Co s Mileniány? Jak na ně, jak je přesvědčit a angažovat? Na dubnovém setkání jsme přichystali příspěvky firem, které otevírají nové pozice. Jak se jim osvědčuje „manažer štěstí“, interní ombudsman nebo mediátor v souvislosti s tím, co... Read More
06
Duben 2017

Pietro Filipi – Jak dát značce skutečný obsah?

Skoro každá společnost řeší svou značku – jen je dost velký rozdíl v tom, jestli je to jen pro komunikaci, nebo je to myšleno vážně a značka se promítá do samotného fungování celé společnosti. To je něco, co řeší v Pietro Filipi. Známá a uznávaná česká značka z atraktivního módního prostředí chce být kvalitní značkou se vším, co k tomu... Read More
04
Duben 2017

Zahlceni operativou – Minikonference s exkursí aneb práce v terénu

Na březnové minikonferenci jsme si ukázali si, jak si v práci ulevit, pomoci a všechno zrychlit, ale i zlevnit. Otevřeli jsme témata administrativní zátěže a operativy, jak zlepšit systémy, na co se zaměřit, jaké nástroje používat, jaké pracovní zázemí vytvořit. Jak to u sebe řeší přímo Microsoft, který tvrdí, že má kanceláře 22. století? Podívali jsme se na místě a... Read More
16
Březen 2017

Jak prodat to, co prodávají všichni?

„Dávejte zákazníkům něco navíc. Musí to být pro ně relevantní.“ Je řada oblastí, ve kterých se nabízí velice podobné produkty, služby nebo balíčky a není úplně snadné najít cestu, odlišit se, nechat si zaplatit a pokud možno ještě více. Jak na to? Co a kde hledat? Kde a od koho se inspirovat? Na to se zaměřilo březnové setkání. Na základě... Read More
08
Březen 2017