Proběhlé akce

Show me – Naplnění prázdných buzzwordů a frází

Na poslední minikonferenci jsme nemluvili o tom, že by se něco mělo dělat, ale probrali jsme, jak konkrétně věci dělat. V rámci našeho přístupu Show me, jsme si posvítili na některé pojmy, které už téměř ztratily obsah. Hodně se o nich sice mluví, ale u toho to často končí… Popsali jsme si je a především jsme si ukázali a následně i vyzkoušeli metodiky, jak pojmy... Read More
23
Březen 2016

Manažer jako nositel komunikace

Liniový manažerům občas stačí dát správné podklady a komunikace se rozproudí. Určitě je dobré, aby důležité informace byly dostupné v systémech – vyhneme se tak politikaření a záměrnému zadržování informací některými kolegy. I když mají liniový manažeři dostatek informací, někdy s nimi prostě nepracují, nepoužívají je a nekomunikují! Co s tím?
03
Březen 2016

Jeden obrázek řekne více než tisíc slov aneb vizualizace v IK

Vizualizace je téma, o kterém se hodně mluví, ale málokdo ví, jak na to. Uspořádali jsme proto další z řady minikonferencích, která se zaměřila právě na vizualizaci. Ukázali jsme si, jak lze k tématu přistoupit, a také, jak je zvykem, jsme si nově nabyté znalosti vyzkoušeli.
25
Únor 2016

B2B monitor – Co dělat a kolik to může vydělat v B2B

Za hojné účasti jsme se 10. února sešli v Tančící kuchyni nad výsledky unikátního průzkumu B2B monitor, na kterém se Marketingový institut podílel se společností B-inside. Průzkum mapuje jednotlivé oblasti B2B marketingu ve firmách a umožňuje tak srovnání v rámci oborů, velikostí firem či vlastnické struktury. Jedním z jeho hlavních cílů je poskytnout inspiraci, rady a tipy pro efektivní B2B... Read More
10
Únor 2016

Velká láska světem letí – aneb jak na employee branding

Na setkání IIK, které proběhlo za hojné účasti v prostorách IPSOSU, jsme se tentokrát zaměřili na employee branding. Hodně se o tom mluví, ale málokdo ví, jak k tomu přistoupit. Díky pestrému výběru hostů jsme se dostali přes teoretické základy a průzkumy až ke zhlédnutí praktických ukázek, jak to funguje v předních českých firmách.
04
Únor 2016

A víte, že..? aneb stěžejní chyby

Ve světě marketingu a zejména v B2B je celá řada oblastí, které se dělají špatně. Důvodem může být, že se neví jak na ně, nebo se vlastně ani neví, že je něco špatně. Každý host první letošní minikonference, která se uskutečnila 20. ledna, poukázal na stěžejní chyby v oblastech, kterým se věnuje, a ukázal cestu ven.
20
Leden 2016