Soutěž

Grand Prix 2017

/
Problem solving competition

Řešíme a oceňujeme konkrétní řešení konkrétních problémů ve firmách

Startujeme 1. června!

Přihlaste řešení problémů do naší soutěže. Problémy, které byly navenek, uvnitř, i napříč společnosti – problémy obchodu, marketingu, interních procesů nebo interní komunikace.

O soutěži

Vyhlašujeme 7. ročník soutěže Grand Prix, soutěže projektů z oblasti IK a nově i z oblastí marketingu a obchodu. V letošním ročníku jsme se rozhodli zaměřit na problémy, se kterými se firmy potýkají, a na jejich řešení. 

Proč soutěž pořádáme?

Chceme ukázat nejzajímavější příklady dobré praxe, zprostředkovat je širší veřejnosti a soutěžícím poskytnout zpětnou vazbu k dalšímu rozvoji.

Účastníci

Soutěžit může každý, kdo nějakým způsobem realizuje marketing nebo interní komunikaci: firmy, sdružení, státní orgány, charitativní organizace, vysoké školy a další organizace, a to bez ohledu na členství v MKTI nebo IIK.

Co je problém

Problém (z řeckého „před“ + „házet“, tedy „to, co bylo předloženo“) označuje takové podmínky, situaci nebo stav, který je nevyřešený, nechtěný nebo nežádoucí. Problém obvykle vyžaduje nějaké řešení a my po takových řešeních jdeme.

 

Ocenění z předchozích ročníků

Řekli o nás

Grand Prix jsem si opakovaně prošla jak s nominacemi prací, tak v jiných ročnících jako porotce. Ať už se objevíte na prvních místech nebo ne, účast v soutěži má velký smysl. Od porotců dostanete užitečné detailní hodnocení práce a navíc se můžete seznámit s ostatními přihlášenými pracemi a inspirovat se nápady od těch nejlepších. Pokud Vám na konferencích chybí praktické příklady, pak účast v Grand Prix je jejich přehlídkou!

Šárka Samková, Nezávislý konzultant marketingové a interní komunikace

Inspirovat okolí a zároveň nechat se inspirovat je pro nás v T-Mobile hodně důležité. Soutěž Grand Prix je ideální platformou pro porovnání se s ostatními. Načerpání nových impulsů a uvědomění si, že pořád má člověk co zlepšovat.

Michael Sidó, T-mobile

Od soutěže jsme očekávali benchmark, a z vítězství v kategorii „Digital“ jsme měli obrovskou radost. Rád se dívám na jiné projekty, které vyhrávají. Jsou pro mě inspirací. Umístění v soutěži bylo pro celý náš tým potvrzením, že se naše nápady ubírají správným směrem a že to děláme dobře.

Martin Šesták, UniCredit Bank

Prvního místa v Grand Prix si nesmírně vážím: pro celý tým interní komunikace je potvrzením, že to děláme dobře. A navíc nám to pomohlo zviditelnit naši práci i interně, protože samozřejmě ani u nás doma není nikdo prorokem a každý úspěch v nezávislé soutěži tak zvyšuje naši prestiž u interních zákazníků.

Jan Kopecký, Siemens

Harmonogram soutěže

Harmonogram letošního ročníku soutěže Grand Prix 2017

1. 6. 2017 – zahájení soutěže
1. 6. – 20. 8. 2017 – přihlášky do soutěže Grand Prix 2017
21. 8. – 1. 9. 2017 – vyhodnocení soutěže
začátek září – slavnostní vyhlášení vítězů Grand Prix 2017

Pokud chcete pomoci s Vaší přihláškou nebo potřebujete jakékoli doplňující informace, kontaktujte nás ZDE nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.