Zdeněk Doboš

Představujeme Vám dalšího finalistu soutěže Grand Prix 2017 kategorie C-level pro významné osobnosti marketingu, obchodu a interní komunikace. Pokud ho chcete podpořit v hlasování o Ceně veřejnosti, tak můžete až do 3. 9. 23:59 ZDE. Medailonky všech finalistů naleznete ZDE

Zdeněk Doboš – Marketingový ředitel Modré Pyramidy

Zdeněk Doboš nastoupil na pozici ředitele marketingu Modré pyramidy na konci roku 2009 a dlouhodobě se svým týmem pracuje na budování a posilování značky Modré pyramidy a rozvoji nabízených produktů svým klientům přesně na míru.  

17_mm41_mopy

V roce 2012 Modrá pyramida zásadně změnila obchodní strategii, kdy jsme díky rozšíření nabídky o komplexní retailovou nabídku přestali být „jen“ stavební spořitelnou, ale stali jsme se firmou, která poskytuje svým klientům komplexní finanční poradenství. Zdeněk zodpovídal za proces transformace v oblasti uvedení nových produktů do nabídky Modré pyramidy a změny image z čistě stavební spořitelny na komplexního Rádce na finance.   

Díky tomu se podařilo změnit vnímání naši společnosti v komplexního poskytovatele finančních služeb s důrazem na pomoc při vytváření nových domovů našim klientům.  

Tyto změny a poskytovaný plnohodnotný servis naším klientům vedly k výraznému nárůstu tržních podílů.   

V oblasti poskytnutých úvěrů na bydlení stavebních spořitelen jsme se posunuli ze 14% tržního podílu (4. pozice) v objemech úvěrů v roce 2015 na 23 % v roce 2017 (2. pozice).  

LinkedIn – https://www.linkedin.com/in/zdenek-dobos-8b00b014